Gra PBF w świecie fantasy
To jest instrukcja wypełniania karty postaci. Czystą KP znajdziecie pod tym linkiem.
KARTA POSTACI
--- Podstawowe Informacje ---
Imię: - imię postaci. Musi trzymać się klimatu fantasy, jak i być zgodne z płcią i rasą postaci. Jeśli masz problem z wymyśleniem takiego zajrzyj do tego działu.
Nazwisko: - nazwisko, czy też imię rodowe postaci. Tak jak w przypadku imienia, nazwisko musi utrzymywać się w klimacie gry i być zgodne z płcią i rasą.
Rasa: - rasa postaci postaci. Spis ras znajdziecie tutaj
Klasa: - klasa postaci. Więcej o nich ...
Poziom: - poziom doświadczenia postaci. Na początek 1
Doświadczenie: - Punkty doświadczenia jakie zdobyła postać.
Inne Informacje
Wzrost i waga: -zgodnie z wybraną rasą
Wiek: wiek postaci od 15 do 25 lat
Wygląd: - szczegółowy opis wyglądu postaci.
--- Ekwipunek Podręczny ---
Lewa Ręka:
Prawa Ręka:
Hełm:
Napierśnik:
Nogawice:
Buty:
Pojemnik: (rodzaj pojemnika)
Zawartość: (zawartość pojemnika)
--- Statystyki ---
Statystyki Główne
Statystyki Główne są tworzone na podstawie Statystyk Podstawowych, Pobocznych (w tym uwzględniając modyfikatory rasowe).
Punkty Życia (PŻ lub HP): 0/0 Wzór na wyliczenie ilości PŻ to Siła + Budowa /2 .
Punkty Many (PM): 0/0 Wzór na wyliczenie ilości PM to Potencjał Magiczny + Intelekt
Reputacja (REP): 0 - na początku wynosi ona 0. Więcej o Reputacji tutaj
Udźwig (U): 0 - maksymalny ciężar jaki może unieść postać. W tym ciężar zbroi, broni i reszty ekwipunku. Wzór na udźwig to Siła + Budowa = Udźwig w kg . Postać której ekwipunek stanowi 90% udźwigu dostaje karę -10% do Atk i Szybkości.
Odporności
Odporności to specjalne statystyki regulowane przez noszone zbroje i artefakty. Zmniejszają one obrażenia otrzymywane z danego typu ataku.
Walka Wręcz:
Ogień:
Woda:
Ziemia:
Wiatr:
Lód:
Energia:
Śmierć:
Świętość:
Statystyki Podstawowe
Na początek dostajesz 10 punktów do rozdania na Statystyki Podstawowe (+ modyfikatory Rasowe).
Siła: - Punkty Siły są istotne dla każdego wojownika parającego się walką wręcz. Mają one bowiem wpływ na siłę ataku bronią białą[Atak broni białej + (Punkty Siły / 5)]. Wiele cięższych broni i pancerzy wymaga również posiadania odpowiedniej liczby punktów siły. Są one tez ważne we wszelkich siłowych zadaniach (np. wywarzanie drzwi). Wpływa też na liczbę Punktów Życia.
Zręczność: - Zręczność jest domeną strzelców. Zwiększa ona szanse trafienia bronią dalekosiężną: [Odległość - (Szanse Trafienia + (Zręczność / 5)]. Niektóre łuki i kusze wymagają posiadania określonego poziomu zręczności. Jest ona też ważna przy wykonywaniu różnych zadań wymagających popisania się gibkością.
Potencjał Magiczny: - Potencjał Magiczny to ważna statystyka dla każdego maga. Zwiększa on moc zaklęć [Atak zaklęcia + (Potencjał Magiczny / 5)]. Wiele czarów jest dostępnych od konkretnego poziomu Potencjału Magicznego. Ma on też wpływ na liczbę Punktów Many.
Statystyki Poboczne
Na początek dostajesz 15 punktów do rozdania na Statystyki Poboczne.
Budowa:
Intekekt:
Charyzma:
Szybkość:
--- Zawody ---
Kowalstwo:
Górnictwo:
Alchemia:
Krawiectwo:
Gotowanie:
Łowienie Ryb:
Zielarstwo:
--- Majątek ---
Złoto: 0
Nieruchomości:
Wierzchowce:
Łodzie:
Inne:
Offline